Nuffnang

Sunday, August 10, 2014

Orang Johor Beraya Sebulan

Hai Assalamualaikum semua..

Sepi sikit blog ini sejak kebelakangan ini. Tuan tanah bz manjang, banyak punya alasan ko ya mak incik...hahaha. Saya sangatlah kekangan masa tahap menteri...hahaha. Malu sampai totop muka...hihihi





Ok la, kita punya gilirankan nak bercerita pasal raya. Bila baca blog kawan-kawan ramai yang cite persiapan dan awal Syawal, hah biar mak Jemah cite pertengahan Syawal ya...hihihi. Bunyinya macam suspen tapi tak ada apa2 pun...hihihi

Tapi saya nak jugak bercerita di sini, memandangkan semalam dah buat status dalam facebook warga Johor kalau beraya sakan mencecah sebulan dan kadang kala tuh ada yang mencecah raya haji. Pandai ngata orang ya. Eh! Mak Jemah tulis je kan...hahaha

Semalam atas pelawaan anak dara kita yang sorang tu, kami beraya di Larkin Perdana. Pergi rumah Manahora, oiii buka Manahora yang kawin dengan anak Sultan Kelantan tuh. Ohhh...idak2 ya. Ini Manahora orang biasa2 je, orang kampung pun panggil dia Arra...hihihi

Eiiiii...terbabas lagi cite lain. Masa nak ke Larkin Jaya tuh, adoiiii jalan semua sesak sana sini. Kalau tak hengat macam nak terbang dekat ruang udara. Bajet princess ke hapa aku nih...hahaha

Beginilah gayanya orang Johor beraya, kalau tak sebulan bukan warga Johor. Makin nak abis Syawal makin rancak orang buat open house sana sini. Negeri lain ada tak cegini? Macam tak hengatkan? Pandai ngata orang, sendiri dok beraya...hahaha.

Sekian, itu je mak nak cerita bahawa Orang Johor beraya sebulan...hahaha

1 comment:

  1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












    Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

    ReplyDelete