Nuffnang

Monday, July 13, 2009

TIDAK TERCAPAI AKAL MU



Gambar ini merupakan koleksi peribadi yang telah beberapa tahun tersimpan dalam koleksi saya. Gambar saya, Nisdawati dan anak Zul Handy Black. Lupalah nama dia.

Bergambar dalam rumah saya ketika mereka buat pengambaran drama ' Tidak Tercapai Akal Mu ' yang di buat di hadapan rumah saya hampir sebulan lamanya.

Adalah beberapa kali mereka datang kerumah saya termasuklah Sharuddin Thamby, Aida Rahim, Reduan Hashim. Linda Hashim, Ady Putra dan ramai lagi.

Dari segi sikap memang cukup bagus mereka ini. Cukup menghormati masyarakat sekeliling. Selama ini saya bayangkan artis ni agak sombong, yelah orang popular tapi sangkaan saya meleset. Mereka juga macam kita juga, manusia biasa. Tambah lagi Nisdawati bila berkunjung kerumah saya, cara dia bertutur cukup low profile.

Susah sebenarnya berlakon, kita yang menonton di tv rasa macam mudah je. Mereka kena buat berulang kali yang mengambil masa lama.

2 comments: